Zawarcie nowej umowy dzierżawy gruntu w ramach kontynuacji
Sposoby dostarczenia dokumentów
- Wizyta w urzędzie
-
Listownie, drogą pocztową -
Faxem -
Formularz elektroniczny
Sposoby odbioru dokumentów
- Osobiście
-
Pocztą -
Elektronicznie
Wymagane dokumenty
Wniosek o zawarcie nowej umowy dzierżawy gruntu w ramach kontynuacji.
Komórka organizacyjna
Urząd Miejski w Suchaniu.
Osoby do kontaktu
Danuta Chrzanowska – pok. nr 17 tel. (91) 562-40-15 wew. 35 e-mail: rolny@suchan.pl
Opłaty
Nie pobiera się.
Termin i sposób realizacji
Do 30 dni.
Podstawa prawna
Art. 13, 25 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tj. Dz. U. z 2010 r., Nr 102, poz. 651 z późniejszymi zmianami); art. 693 § 1 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. z 1964 r., Nr 16, poz. 93 z późniejszymi zmianami).
Tryb odwoławczy
Nie przysługuje.
Dodatkowe informacje, uwagi
W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia i ponownego złożenia.