Wycinka drzew i krzewów - zezwolenia
Sposoby dostarczenia dokumentów
- Wizyta w urzędzie
-
Listownie, drogą pocztową -
Faxem -
Formularz elektroniczny
Sposoby odbioru dokumentów
- Osobiście
-
Pocztą -
Elektronicznie
Wymagane dokumenty
Wniosek o wydanie zezwolenia na usunięcie drzew i krzewów w przypadku gdy wnioskodawca jest władającym nieruchomością - w formie podania lub druku wniosku opracowanego przez Urządu Miejskiego w Suchaniu.
Do wniosku należy załączyć dokument potwierdzający tytuł prawny władania nieruchomością, oraz rysunek/mapkę określającą usytuowanie drzewa lub krzewu do granic nieruchomości i obiektów budowlanych istniejących lub budowanych na tej nieruchomości.
Wniosek o cięcie pielęgnacyjne
Komórka organizacyjna
Stanowisko ds. gospodarki przestrzennej i dróg
Osoba do kontaktu
Inspektor ds. gospodarki przestrzennej i dróg, pokój nr 13, tel.: 91 5624-015 wew. 30
Opłaty
Zwolnione z opłaty skarbowej.
Termin i sposób realizacji
Do 30 dni. Jednak w przypadku zezwolenia na usunięcie drzew w obrębie pasa drogowego drogi publicznej, z wyłączeniem obcych gatunków topoli, zezwolenie wydaje się po uzgodnieniu z regionalnym dyrektorem ochrony środowiska.
Podstawa prawna
Art. 83 ust.1 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o Ochronie przyrody (Dz. U. z 2009r Nr 151 poz.1220 z późn. zm.).
Tryb odwoławczy
Odwołanie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Szczecinie za pośrednictwem Burmistrza Suchania.
Odwołanie wnosi się w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji stronie.
Dodatkowe informacje, uwagi
a) w przypadku posesji stanowiącej współwłasność wniosek musi być potwierdzony przez współwłaściciela;
b) podanie na wniosku numeru telefonu oraz godzin, w których można uzyskać kontakt z wnioskodawcą może znacznie skrócić termin załatwienia sprawy;
c) w przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia i złożenia w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Suchaniu